fredag 28 september 2007

Och när självkänslan är på bott

så spelar det ingen roll att man gjorde något bra idag, och gjorde en aktion mot situationen i Burma och blev intervjuad av tidningen. Man är ändå inte glad.
Å när man läser om jävla rasister och hur jävla befängd världsbild och uppfattning på vad en männsika är så känner jag mej misslyckad som männsika, jag känner mej skylldig att en del ser mej mer värd än andra människor eftersom jag huxflux kom till världen med vit hudfärg.


Jag är bara lessen på hur jävla orättvis världen är och hur jävla fel endel männsikor tänker och hur jävla lång tid, om nånsin världen kommer bli en trevlig plats.
Utbränd, skulle man nog kunna kalla det. Det jag är nu. Jag vill inte vara det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.expressen.se/1.863411#comments

Sorglig samling inom SSU verkar det som.

Amanda Green sa...

Ja oj vad sorgliga vi i ssu är :P men jag tror inte dom grät av sorg när detta genomfördes...


Jag skiter i dennhär händelsen, bara för att en person i samma organisation som jag gör nått korkat behöver ju inte jag försvara denna person, och det betyder inte heller att alla i ssu är konstiga...