tisdag 25 september 2007

...titlar är jobbiga ibland!

Folk som läser min blogg ( de verkar vara nåra stycken iaf, yeeho!) har klagat på att de enda jag gör är att tracka ner på borgare å hylla sossar. hmm... kanske de, men det är inte det som är meningen. Jag skriver här när jag hört lr läst nått som gör mej förbannad. Dels för att skriva av mej och dels för att kasnke möjligt vis någon iaf blir lite grann påverkad lr iaf uppmärksam på orättvisorna och bristerna i den här världen.

Men visst, ja ska försöka skriva några flum-texter om typ inget här oxå då, så ni fortsätter kolla in här ibland ni oxå! :)



Igår var det en fin höstdag, då va jag glad. Idag är de en ful höstdag, idag är jag trött. Men jag har bestämt mej för att försöka överleva den här hösten lite bättre än den förra. Ja ska knycka energin från de brinnande löven i träden och bara orka med!

Inga kommentarer: